• Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

werkwarenhuis   C-mone is samen met Studio Boot initiatiefnemer van het Werkwarenhuis, een creatieve en sociale onderneming, die ruimte biedt aan verbeelding en experiment

 

Duurzame waarde van tijdelijk gebruik

Het Werkwarenhuis, tevens thuisbasis van Social label, opende in mei 2015 haar deuren. In mei 2016 werd cafe/club/restaurant Van Aken geopend. Koningin Maxima opende het Social label lab op 15 mei 2018 in het bijzijn van o.a. betrokken ontwerpers en werkplaatsen. De inzet is van ‘niets iets maken’ voor een duurzame waarde van tijdelijk gebruik. Gedurende een periode van tien jaar ontstaat hier geleidelijk aan een ‘gesamtkunstwerk’ i.s.m. ontwerpers, creatieve ondernemers, vaklui, onderwijs en diverse maatschappelijke groepen.

 

Drempelloze veelzijdige plek

Een drempelloze roze fabriek aan de Bossche Tramkade waar nieuwe dingen ontstaan tijdens het maken, bouwen, eten en dansen. Waar interactie met publiek en omgeving voorop staan. En makers, ontwerpers en publiek elkaar uitdagen en van elkaar leren, met ruimte voor experiment om nieuwe gedachtes, in praktijk te brengen, te toetsen voor verdieping en interactie met omgeving.
 

 

www.werkwarenhuis.nl

foto boven: Petra Janssen (Studio Boot) en

foto onder Social label lab: Rene van der Hulst