top of page

campagne   C-mone ontwikkelt creatieve concepten, doordachte campagnes en zorgt voor de realisatie ervan

Expo FFFshow2.png

projecten

​

ARTEZ MASTER THEATRE PRACTICES

2015 – 2016
Opzetten profiel  (identiteit) en wervingscampagne nieuwe master voor internationale studenten. 

​

KUNSTNACHT DEN BOSCH

2011
Ontwikkelen campagne i.s.m. studenten van AKV|Sint Joost
en zo'n 30 kunstinstellingen die meededen om publiek op verrassende wijze kennis te laten maken met beeldende kunsten.

​

COMMUNITY ART 'BUITENPOST'

2010
PR rond community art project i.s.m. kunstenaar Jeanne van Heeswijk, en vmbo-college Fioretti in Veghel. Zo'n 170 leerlingen werkten aan het mobiele museum voor het Brabantse landschap. Ze gaven hun blik op veranderingen rond het nieuwbouwproject Veghels Buiten.

​

DANS!CODE

2008 – 2011

Projectleiding i.s.m. Heleen Moors, theaterburo Movilé, voor gezamenlijke dansmarketing. In opdracht van Verkadefabriek, Theater aan de Parade en Theaterfestival Boulevard.

​

DANSWEEK BRABANT

2008 – 2009

Campagneleider in opdracht van Tilburg Dansstad; Station Zuid, Theaters Tilburg, Factorium, Theater De Nwe Vorst, Fontys Dansacademie.

​

SCHATTEN VAN BRABANT

2005 – 2011

Ontwikkeling concept, programma en campagne cultuurprogramma Provincie Noord-Brabant i.s.m. Sonax om de verhalen uit het verleden een nieuwe betekenis te geven via de kracht van verbeelding.

​

​

Foto: Petra Janssen (Studio Boot), Fashion for Freedom vent tijdens Dutch Design Week 

  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page