campagne C-mone ontwikkelt creatieve concepten, doordachte campagnes en zorgt voor de realisatie ervan
projecten
ARTEZ MASTER THEATRE PRACTICES
2015 – 2016
Opzetten profiel (identiteit) en wervingscampagne nieuwe master voor internationale studenten.
KUNSTNACHT DEN BOSCH
2011
Ontwikkelen campagne i.s.m. studenten van AKV|Sint Joost
en zo'n 30 kunstinstellingen die meededen om publiek op verrassende wijze kennis te laten maken met beeldende kunsten.
COMMUNITY ART 'BUITENPOST'
2010
PR rond community art project i.s.m. kunstenaar Jeanne van Heeswijk, en vmbo-college Fioretti in Veghel. Zo'n 170 leerlingen werkten aan het mobiele museum voor het Brabantse landschap. Ze gaven hun blik op veranderingen rond het nieuwbouwproject Veghels Buiten.
DANS!CODE
2008 – 2011
Projectleiding i.s.m. Heleen Moors, theaterburo Movilé, voor gezamenlijke dansmarketing. In opdracht van Verkadefabriek, Theater aan de Parade en Theaterfestival Boulevard.
DANSWEEK BRABANT
2008 – 2009
Campagneleider in opdracht van Tilburg Dansstad; Station Zuid, Theaters Tilburg, Factorium, Theater De Nwe Vorst, Fontys Dansacademie.
SCHATTEN VAN BRABANT
2005 – 2011
Ontwikkeling concept, programma en campagne cultuurprogramma Provincie Noord-Brabant i.s.m. Sonax om de verhalen uit het verleden een nieuwe betekenis te geven via de kracht van verbeelding.
Foto: Petra Janssen (Studio Boot), Fashion for Freedom vent tijdens Dutch Design Week