
campagne C-mone ontwikkelt creatieve concepten, doordachte campagnes en zorgt voor de realisatie ervan

projecten
​
ARTEZ MASTER THEATRE PRACTICES
2015 – 2016
Opzetten profiel (identiteit) en wervingscampagne nieuwe master voor internationale studenten.
​
KUNSTNACHT DEN BOSCH
2011
Ontwikkelen campagne i.s.m. studenten van AKV|Sint Joost
en zo'n 30 kunstinstellingen die meededen om publiek op verrassende wijze kennis te laten maken met beeldende kunsten.
​
COMMUNITY ART 'BUITENPOST'
2010
PR rond community art project i.s.m. kunstenaar Jeanne van Heeswijk, en vmbo-college Fioretti in Veghel. Zo'n 170 leerlingen werkten aan het mobiele museum voor het Brabantse landschap. Ze gaven hun blik op veranderingen rond het nieuwbouwproject Veghels Buiten.
​
DANS!CODE
2008 – 2011
Projectleiding i.s.m. Heleen Moors, theaterburo Movilé, voor gezamenlijke dansmarketing. In opdracht van Verkadefabriek, Theater aan de Parade en Theaterfestival Boulevard.
​
DANSWEEK BRABANT
2008 – 2009
Campagneleider in opdracht van Tilburg Dansstad; Station Zuid, Theaters Tilburg, Factorium, Theater De Nwe Vorst, Fontys Dansacademie.
​
SCHATTEN VAN BRABANT
2005 – 2011
Ontwikkeling concept, programma en campagne cultuurprogramma Provincie Noord-Brabant i.s.m. Sonax om de verhalen uit het verleden een nieuwe betekenis te geven via de kracht van verbeelding.
​
​
Foto: Petra Janssen (Studio Boot), Fashion for Freedom vent tijdens Dutch Design Week