top of page

positionering  C-mone identificeert kernwaarden en voegt nieuwe betekenissen toe door de kracht van communicatie, kunst & cultuur te benutten

huttenfestival.png

projecten

ARTEZ, HOGESCHOOL VOOR DE KUNSTEN ARNHEM

2016 – 2017
Ontwikkeling communicatiekader en innovatiestrategie i.s.m. directie en hoofden afdeling dans en theater.

TEXTIELMUSEUM

2016
Advisering en opstellen ontwikkelkoers TextielMuseum i.s.m. directie ter versterking makersprofiel Tilburg.

 

ENERGIEHUIS DORDRECHT

2012
Ontwikkelen plan voor collectieve marketing i.s.m. de kernpartners voor de podiumkunsten o.a. Kunstmin, Bibelot, ToBe cultuurcentrum.

 

AMBASSADE VOOR CREATIEVE ZAKEN

20112014

Initiatief van Sonax met C-mone als een van de founding mothers. Overleg met FlandersDC voor verkenning kansen DCnetwork voor Brabant en aansluiting Provincie Noord-Brabant op dit internationale creatieve netwerk.

HUTTENFESTIVAL DE VLEK

2011
(Inter)nationale architecten, kunstenaars en ontwerpers bouwen samen aan de Vlek. C-mone is gevraagd dit initiatief mee identiteit te geven en communicatief te begeleiden i.s.m. Studio Boot.

VINCENT VAN GOGH IN BRABANT

2009

Positioneringsplan Van Gogh in Brabant i.s.m. Sonax om tot een haalbaar en productief samenwerkings- en publieksconcept te komen. 

Foto: Petra Janssen (Studio Boot), Huttenfestival 2011

  • Black Twitter Icon
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page