positionering C-mone identificeert kernwaarden en voegt nieuwe betekenissen toe door de kracht van communicatie, kunst & cultuur te benutten
projecten
ARTEZ, HOGESCHOOL VOOR DE KUNSTEN ARNHEM
2016 – 2017
Ontwikkeling communicatiekader en innovatiestrategie i.s.m. directie en hoofden afdeling dans en theater.
TEXTIELMUSEUM
2016
Advisering en opstellen ontwikkelkoers TextielMuseum i.s.m. directie ter versterking makersprofiel Tilburg.
ENERGIEHUIS DORDRECHT
2012
Ontwikkelen plan voor collectieve marketing i.s.m. de kernpartners voor de podiumkunsten o.a. Kunstmin, Bibelot, ToBe cultuurcentrum.
AMBASSADE VOOR CREATIEVE ZAKEN
2011– 2014
Initiatief van Sonax met C-mone als een van de founding mothers. Overleg met FlandersDC voor verkenning kansen DCnetwork voor Brabant en aansluiting Provincie Noord-Brabant op dit internationale creatieve netwerk.
HUTTENFESTIVAL DE VLEK
2011
(Inter)nationale architecten, kunstenaars en ontwerpers bouwen samen aan de Vlek. C-mone is gevraagd dit initiatief mee identiteit te geven en communicatief te begeleiden i.s.m. Studio Boot.
VINCENT VAN GOGH IN BRABANT
2009
Positioneringsplan Van Gogh in Brabant i.s.m. Sonax om tot een haalbaar en productief samenwerkings- en publieksconcept te komen.
Foto: Petra Janssen (Studio Boot), Huttenfestival 2011